5 marca 2014

Podręcznik

W podręczniku twej utopi.
Odnalazłem wiele kłamstw.
Wiele ominionych wspomnień.
Wiele nie wygodnych prawd.
Tak naprawdę nie chcesz umrzeć.
Po co ci ten krawat?
Przybijasz go do ściany, gwoździem zmarnowanych lat.



Ref:
Podręczniku podręczniku powiedz mi co to krew?
Czy mam sprawdzić własnym nożem, przecinając przy tym nerw?
Podręczniku podręczniku powiedz mi co to słońce?
Siedze w swoim małym biurze ledwie wiąże koniec z końcem.
Podręczniku Podręczniku co dziś powiesz mój kolego?
Twoje wersy są jak kłamstwa, nic w nich nie jest przydatnego.



Na ostatniej kartce z książki.
Napisałeś czym jest strach.
Tymi samymi słowami opisałbyś własny świat.
Bez wartości materialnych mógłbyś zwiędnąć jak ten kwiat.
Na ulicy pełnej żuli.
Poznając urok dużych miast.



Ref:
Podręczniku podręczniku powiedz mi co to krew?



Napisałeś w testamencie oddaje utopijny świat.
Nie chce jego w tym momencie, wole świat pełen wad.
Wole cieszyć się tylko chwilą.
Nie chce żeby powstał znów babilon.
Idealny na okładce, w środku pełno czrnych plam.



Ref:
Podręczniku podręczniku powiedz mi co to krew?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz